Pozycjonowanie wizytówki

Pozycjonowanie wizytówki Google maps. Czy warto pozycjonować wizytówkę? Jak zwiększyć świadomość marki? Pozycjonowanie, SEO, Wizytówka Google maps.

Chcesz mieć klientów? To się pokaż! Bez wizytówki na mapach google jesteś z góry skazany na porażkę. Potencjalni Klienci w dzisiejszych czasach NAJPIERW sprawdzają najbliższy lokal na mapie, następnie czytają oceny, opinie i recenzje, a dopiero potem decydują się na skorzystanie z usługi. O ile samo pojawienie się na mapach to początek sukcesu, o tyle pozycjonowanie wizytówki na miejscach 1-3 to prawdziwy gamechanger.

Jak to zrobić?

Jak pozycjonować wizytówkę na mapach google?

1. Nazwa – Google zabrania wplatania frazy kluczowej do nazwy, ale… Póki co raczej tego nie egzekwuje, ale NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ można dodać frazę kluczową do nazwy.

2. Kategoria główna – wybierz mądrze, a następnie odpowiednio dobierz pozostałe kategorie działalności.

3. Opis – przystępny, czytelny, zwięzły, najlepiej w punktach, ale też z króciutkim opisem. Koniecznie zawierający frazy kluczowe!

4. Zdjęcia – Logo, zdjęcie główne, zdjęcia lokalu lub ekipy, zdjęcia realizacji. Ogólnie to, co może przekonać klienta do zamówienia.

5. Aktualizacje – codziennie, czasami nawet 2-3 razy dziennie. W aktualizacji warto zawrzeć frazę kluczową, link do strony www oraz przycisk Zadzwoń.

To są podstawowe wskazówki wpływające na pozycjonowanie wizytówki na mapach. Oczywiście przyda się tutaj strategia, słowa kluczowe, pozycjonowanie strony www, reklamy w mediach i wyszukiwarkach… Jednym słowem warto być wszędzie i dać się zauważyć. Chcesz to zrobić, ale nie wiesz jak?

Pomożemy!

Podejmij rozsądną decyzję

Zacznij dziś

Komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *